სტატიები
ჩვენ ხშირად ვოცნებობთ, რომ გვცნობდნენ ქუჩაში, რომ ჩვენი აზრები, ცხოვრებისეული პოზიციები და მიღწევები აღიარონ. როგორ ფიქრობთ ადვილია ამის მიღწევა?
რა არის წარმატება და როგორ მოვიპოვოთ ის? ეს კითხვები, მუდმივი ინტერესის საგანია.
ცოტამ თუ იცის მათზე პასუხი, ანდაც არავინ არ იცის.
საიდან იწყება გზა, რომელიც წარმატების მომტანია? როგორ უნდა გავიაროთ იგი? შვეჩერდეთ და დავფიქრდეთ: იმისდა მიუხედავად, რომ მრავალი ავტორი ცდილობს შემოგვაჩეჩოს მზამზარეული, გაურკვეველია რაზე და ვისზე დაყრდნობილი მეთოდები წარმატების მისაღწევად, თხზავს ფილოსოფიას ამ მიმართულებით,
თინეიჯერებისთვის არცთუ იშვიათია პრობლემები ურთიერთობებში როგორც თანატოლებთან ასევე უფროსებთან.
ყველა ბავშვი, განსაკუთრებით კი ჰიპერაქტიური (ის განსაკუთრებით მგრძნობიარეა), მალე ხვდება არაგულწრფელობას და თქვენ მის ნდობას დაკარგავთ.გასათვალისწინებელია ისიც, რომ მოზრდილმა ასეთი ბავშვი ზედმეტი ემოციურობის გარეშე უნდა შეაქოს, რათა არ გამოიწვიოს მისი უფრო მაღალი აღგზნება. თუ მოზრდილს უნდა
1. როგორ დავიწყოთ:
ა) შეცვალე ზედაპირული დამოკიდებულება საკუთარი ჯანმრთელობის მიმართ!
ბ) მიიღე გადაწყვეტილება საკუთარ მოტივაციაზე დაყრდნობით შეინარჩუნო, ანდაც აღადგინო საკუთარი ფსიქიკური (ფსიქოსომატური) მდგომარეობა.
 
ჰიპერაქტიურობა ბავშვებში ვლინდება ასაკისადმი შეუსაბამო უყურადღებობით, გონებადაფანტულობით, იმპულსურობით და ზედმეტი აქტიურობით. ჰიპერაქტიურობის პირველი გამოვლინება ხდება
ქვიშათერაპია   არტთერაპიის ერთ-ერთი მეთოდია ფსიქოლოგიაში.
ტექნიკა წარმოიშვა   იუნგისეული ანალიტიკური მიდგომის ფარგლებში და ეყრდნობა  არაცნობიერის სიმბოლურ შინაარსს, როგორც შინაგანი ზრდისა და განვითარების წყაროს.
 
სიყვარულის ქიმია მეცნიერებას სიყვარულის შესახებ ამოროლოგია ჰქვია. ამერიკელი მეცნიერი მ. ლეიბოვიჩი თვლის, რომ სიყვარულის რეგულატორი კონკრეტული ქიმიური ნივთიერება
ყოველი კომუნიკაციის წინ უცილებელია ჩვენს თავს რამდენიმე კითხვა დავუსვათ:
ადამიანისთვის აუცილებლია იცოდეს, თუ რამდენად არის ის მისაღები საკუთარი თავისთვის.
თუ მივაყურადებთ საკუთარ თავს, რას  ველაპარაკებით მას, რა სახეები და ხატები გვიჩნდება თვალწინ, ჩავუკვირდებით მოვლენებს, რომლებიც გვახსენდება,  ვიგრძნობთ ჩვენს გუნება-განწყობას, მაშინ ჩვენ შევძლებთ გავიგოთ,  რამდენად შევესაბამებით ჩვენს ცხოვრებისეულ წარმოდგენებს.
ბავშვის უფლებათა კონვენციის თანახმად (მუხლი მე-18 ნაწ. 1) მშობლებს ან შესაბამის შემთხვევებში კანონიერ მეურვეებს ეკისრებათ პასუხისმგებლობა ბავშვის აღზრდასა და განვითარებაზე.
ამ ორი საპასუხისმგებლო მოვალეობის მიღმა უამრავი საკითხი დგას, რაც, ხშირ შემთხვევაში, არასწორადაა გაგებული.

პარტნიორები